fbpx

Wat willen jouw klanten?

Fantastische producten en een goede klantenservice, dat bieden we allemaal aan en dat is waarom klanten naar het salon komen toch? Denk nog maar eens na want er zijn nog wel wat andere dingen die jouw klanten écht willen wanneer ze bij jou over de vloer komen.

 

Klanten willen zich belangrijk voelen

Behandel klanten als mens en niet als een nummer. Klanten voelen aan wanneer ze de zoveelste in de rij zijn om geld in het laatje te brengen. Laat klanten merken dat je hen apprecieert.

 

Klanten willen praten over zichzelf

75% Van het gesprek moet gaan over jouw klant. Hou jezelf op de achtergrond en laat de klant haar verhaal vertellen. Doe ook je best om hier goed naar te luisteren en niet door te wachten wanneer het aan jou is om iets te vertellen.

 

Klanten willen begrepen worden

Dit sluit aan bij het bovenstaande. Laat klanten voelen dat je hen begrijpt door vragen te stellen en dieper in te gaan op het gesprek.

 

Klanten willen gelukkig zijn

Verkopen is het probleem van jouw klant oplossen. Klanten verwachten dat jij een producten en behandelingen verkoopt om hen gelukkig te maken, niet om jouw portemonnee gelukkig te maken.

 

Dit zijn de meest diepe behoeften van jouw klanten. Wanneer je hier aan voldoet, krijg je meer trouwe klanten die echte ambassadeurs zijn voor jouw salon.

 

Succes!

Vicky

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.