Beter Communiceren Met Jouw Klanten

Beter communiceren met jouw klanten

Jouw producten en diensten goed kunnen omschrijven is een ding, ook de manier waarop we die boodschap overbrengen is van cruciaal belang om een blijvende indruk te kunnen maken en te verkopen. Ik geef je 5 tips om te communiceren…

Lees meer
Een “Selfie-Boost” Voor Jouw Zaak

Een “Selfie-Boost” voor jouw zaak

De Selfie, in 2013 door Van Dale verkozen tot het woord van het jaar. Ze beschrijven het als volgt: “Fotografisch zelfportret, vaak gemaakt met de camera op armlengte en gepubliceerd op een sociaalnetwerksite.”. De Selfie is ondertussen uitgegroeid tot zo…

Lees meer
Ondernemen En Zelfvertrouwen

Ondernemen en zelfvertrouwen

Als ondernemer moet je behoorlijk wat zelfvertrouwen hebben om iets op te starten en risico’s te nemen. Dikwijls neem je beslissingen in je eentje en ga je af op je gezond verstand en buikgevoel. Echter, soms kan een tegenslag een…

Lees meer
8 X Reageren Op “te Duur”

8 x reageren op “te duur”

Wat moet je zeggen als de klant je product of dienst te duur vindt? Achter “te duur” kunnen veel redenen schuil gaan. Misschien heeft de klant niet genoeg budget voorhanden of hij wil nog meer informatie verkrijgen. Hij heeft in…

Lees meer