4 Tips voor een klantvriendelijk telefoongesprek
Het aantal telefoontjes dat je dagelijks krijgt is immens. Je kan het wat inperken door online afspraken te aanvaarden maar voor veel klanten blijft een
Tips
Het aantal telefoontjes dat je dagelijks krijgt is immens. Je kan het wat inperken door online afspraken te aanvaarden maar voor veel klanten blijft een
De laatste maand van het jaar komt er aan. Traditioneel is december voor veel salons de drukste maand van het jaar met een volle agenda
De eerste indruk is heel belangrijk, de eerste keren dat een nieuwe klant bij je over de vloer komt doe je extra je best. Maar
Met het nieuwe jaar dat er aankomt is het belangrijk om te beginnen nadenken over je marketingplan. Doelen stellen, sterke en zwakke punten overlopen en
Als het gaat over het plaatsen van prijzen op een website dan hoor ik vaak: “Ja maar wat als de concurrentie die prijzen dan ziet?”
Na het succes van de Facebook-challenge eerder dit jaar, daag ik je uit om in de maand november elke dag iets op jouw Instagram te posten!
De meeste ondernemers werken samen met een boekhouder voor het bijhouden van de financiële kant van de zaak. Een boekhouder is een vertrouwenspersoon die je
Er zijn heel veel dingen die je als ondernemer al eens uit het oog durft te verliezen omdat het te druk is. Maar het zijn
Alhoewel het aantal likes op je pagina niet het belangrijkste getal is van je facebookpagina, voor (potentiële) klanten is het een eerste impressie van de
Het is al dikwijls genoeg bewezen dat online afspraken aanbieden aan je klanten vele voordelen heeft. Het zorgt niet enkel voor nieuwe klanten en klanten
© Vicky Vermeiren 2023