Vier jij Moederdag in jouw zaak?
Iedere tweede zondag in mei is het tijd om één van de belangrijkste personen in ons leven eens flink in het zonnetje te zetten. Met Moederdag voor de deur is het weer tijd om in jouw zaak actie te ondernemen…
Iedere tweede zondag in mei is het tijd om één van de belangrijkste personen in ons leven eens flink in het zonnetje te zetten. Met Moederdag voor de deur is het weer tijd om in jouw zaak actie te ondernemen…
Ik vergelijk ondernemen graag met een liefdesrelatie. Liefde is een werkwoord en ondernemen is dat ook. Wanneer je in een relatie niet meer elke dag jouw beste beentje voorzet is de kans groot dat er routine en sleur optreedt en…
Een goede winkelinrichting is belangrijk voor iedere beauty- en lifestyle-ondernemer. Het kan ervoor zorgen dat mensen eerder jou zaak binnenstappen en meer kopen. Een goede inrichting van jouw zaak is een niet te onderschatten onderdeel van jouw bedrijfsvoering. Ik geef…
Op 14 februari is het weer Valentijn. Iedereen ter wereld verklaart die dag de liefde aan elkaar. Veel bedrijven spelen hier op in en ook jij kan niet achter blijven. Ik bedacht voor jou 3 mogelijke acties die je direct kan…
Als ondernemer moet je behoorlijk wat zelfvertrouwen hebben om iets op te starten en risico’s te nemen. Dikwijls neem je beslissingen in je eentje en ga je af op je gezond verstand en buikgevoel. Echter, soms kan een tegenslag een…
Wat moet je zeggen als de klant je product of dienst te duur vindt? Achter “te duur” kunnen veel redenen schuil gaan. Misschien heeft de klant niet genoeg budget voorhanden of hij wil nog meer informatie verkrijgen. Hij heeft in…
De beleving van je klanten verbeteren is iets waar je snel resultaat van ziet in je verkoopcijfers. De klant voelt zich beter begrepen en zal trouwer worden aan je bedrijf. Echter zijn we vaak zo gefocust op onze dagelijkse business…
Netwerken is een uitstekende manier om je bedrijf te promoten en te laten groeien. Je krijgt er de mogelijkheid om met mensen uit verschillende sectoren te praten en nieuwe samenwerkingen te stimuleren. Maar wanneer ik met mijn klanten praat over…
Van kleins af aan loop ik rond in een bakkersfamilie die zichzelf constant moet heruitvinden om de verkoop te stimuleren en op te kunnen tegen de concurrentie (de warenhuizen in hun geval). Veel van mijn klanten hebben een fysieke winkel,…