skip to Main Content

Webinar: Omgaan met lastige klanten

Dat de klant van vandaag veel mondiger geworden is tegenover pakweg 10 jaar geleden hebben we allemaal al mogen ondervinden. Met alle gevolgen vandien. Denk maar aan no-shows, vaak afspraken verplaatsen en sneller alles in vraag stellen wat je doet kan je als ondernemer best onzeker maken. En het is net die onzekerheid die het moeilijk maakt voor jou om nee te zeggen en je eigen grenzen aan te geven.

Op een assertieve manier, duidelijk je grenzen aangeven zorgt ervoor dat je klanten je sneller zullen respecteren.

Webinar op maandag 13 april om 9u30. Kan je er niet live bij zijn? Dan kan je nadien steeds de opname bekijken.
Prijs: €45 – Betaling na inschrijving (de factuur ontvang je na het webinar via mail)

In de workshop meepraten met de boekhouder (België):

  • De belangrijkste financiële vaktermen eenvoudig uitgelegd
  • Alles wat met belastingen en btw te maken heeft
  • Hoe je zelf een financiële analyse kan maken

Dit is een online webinar dat je achteraf makkelijk kan herbekijken. Zelfs wanneer je er niet op dat moment “live” bij kan zijn, krijg je nadien de mail met de volledige workshop.

Nog nooit een webinar gevolgd? Het gaat héél simpel in zijn werk:
–> Na inschrijving ontvang je een mail met een unieke link.
–> Vlak voor het webinar klik je op die link om de workshop te volgen.
–> Vragen kan je stellen doormiddel van een chatfunctie, ik beantwoord direct jouw vraag tijdens de workshop.
–> Na afloop ontvang je een mail met een linkje om de workshop te herbekijken.

Schrijf je in!

Back To Top