skip to Main Content

Webinar: Omgaan met lastige situaties

Dat de klant van vandaag veel mondiger geworden is tegenover pakweg 10 jaar geleden hebben we allemaal al mogen ondervinden. Met alle gevolgen vandien. Denk maar aan no-shows, vaak afspraken verplaatsen en sneller alles in vraag stellen wat je doet kan je als ondernemer best onzeker maken. En het is net die onzekerheid die het moeilijk maakt voor jou om nee te zeggen en je eigen grenzen aan te geven.

Op een assertieve manier, duidelijk je grenzen aangeven zorgt ervoor dat je klanten je sneller zullen respecteren.

Bekijk de opname van het live webinar.
Prijs: €45 – Betaling bij inschrijving (de factuur ontvang je na het webinar via mail)

In de workshop omgaan met lastige klanten:

  • Hoe je op een assertieve manier kan communiceren in lastige situaties
  • Hoe je kan omgaan met no shows
  • Hoe je op een goede manier omgaat met klachten

Hoe je om kan gaan met bezwaren van klanten tijdens een verkoopsgesprek

Schrijf je in!

Nog nooit een webinar gevolgd? Het gaat héél simpel in zijn werk:
–> Na inschrijving ontvang je een mail met een unieke link.
–> Vragen kan je stellen doormiddel van een chatfunctie, die komen in mijn mailbox terecht.
–> Je kan de workshop zo vaak herbekijken als je wil.

Back To Top