fbpx

Webinar: Omgaan met lastige situaties

Dat de klant van vandaag veel mondiger geworden is tegenover pakweg 10 jaar geleden hebben we allemaal al mogen ondervinden. Met alle gevolgen vandien. Denk maar aan no-shows, vaak afspraken verplaatsen en sneller alles in vraag stellen wat je doet kan je als ondernemer best onzeker maken. En het is net die onzekerheid die het moeilijk maakt voor jou om nee te zeggen en je eigen grenzen aan te geven.

Op een assertieve manier, duidelijk je grenzen aangeven zorgt ervoor dat je klanten je sneller zullen respecteren.

In dit webinar leer je...

  • Hoe je op een assertieve manier kan communiceren in lastige situaties
  • Hoe je kan omgaan met no shows
  • Hoe je op een goede manier omgaat met klachten
  • Hoe je om kan gaan met bezwaren van klanten tijdens een verkoopsgesprek

Inschrijven

Bekijk de opname van een live webinar

Na inschrijving ontvang je een linkje om het webinar te bekijken.

Prijs €55. De factuur ontvang je in de week na inschrijving het webinar.