fbpx

Omgaan met lastige klanten

[vc_row gap=”30″ parallax=”vcex_parallax” center_row=”yes” parallax_speed=”1.0″ css=”.vc_custom_1561837124737{background-color: #fff7fc !important;}”][vc_column][vcex_spacing size=”60px”][vc_custom_heading text=”Omgaan met lastige klanten” font_container=”tag:h1|font_size:30|text_align:center” google_fonts=”font_family:Arimo%3Aregular%2Citalic%2C700%2C700italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vcex_spacing][vc_column_text]Dat de klant van vandaag veel mondiger geworden is tegenover pakweg 10 jaar geleden hebben we allemaal al mogen ondervinden. Met alle gevolgen vandien. Denk maar aan no-shows, vaak afspraken verplaatsen en sneller alles in vraag stellen wat je doet kan je als ondernemer best onzeker maken. En het is net die onzekerheid die het moeilijk maakt voor jou om nee te zeggen en je eigen grenzen aan te geven.

Op een assertieve manier, duidelijk je grenzen aangeven zorgt ervoor dat je klanten je sneller zullen respecteren.[/vc_column_text][vcex_spacing][/vc_column][/vc_row][vc_row column_spacing=”40″ gap=”35″ center_row=”yes”][vc_column width=”1/2″ border_style=”solid” border_color=”#000000″][vcex_spacing][vcex_spacing][vc_custom_heading text=”In de workshop omgaan met lastige klanten leer je:” font_container=”tag:h2|font_size:20|text_align:center” google_fonts=”font_family:Arimo%3Aregular%2Citalic%2C700%2C700italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vcex_spacing][vcex_bullets]

  • Hoe je op een assertieve manier kan communiceren in lastige situaties
  • Hoe je kan omgaan met no shows
  • Hoe je op een goede manier omgaat met klachten

Hoe je om kan gaan met bezwaren van klanten tijdens een verkoopsgesprek[/vcex_bullets][vc_column_text]Breng voor deze workshop een aantal voorbeelden uit de praktijk mee waarbij jij zelf het gevoel had dat je geen “weerwoord” kon bieden.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vcex_spacing][vcex_spacing][vc_single_image image=”4139″][vcex_spacing][vcex_spacing][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vcex_spacing][vc_custom_heading text=”Data en locaties” font_container=”tag:h2|font_size:30|text_align:center” google_fonts=”font_family:Arimo%3Aregular%2Citalic%2C700%2C700italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][/vc_column][/vc_row][vc_row gap=”5″ center_row=”yes”][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row gap=”5″ center_row=”yes”][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row center_row=”yes”][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vcex_spacing][/vc_column][/vc_row][vc_row center_row=”yes”][vc_column][vc_custom_heading text=”Schrijf je in!” font_container=”tag:h2|font_size:30|text_align:center” google_fonts=”font_family:Arimo%3Aregular%2Citalic%2C700%2C700italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vcex_spacing size=”10px”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vcex_spacing]

    Datum

    Naam

    Bedrijfsnaam

    Straat en nummer

    Postcode en plaats

    Btw nummer

    Telefoonnummer

    Emailadres

    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden.

    [vcex_spacing][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vcex_spacing][vc_column_text]

     Verzeker jezelf tijdig van een plaats in deze workshop.

    Na het invullen van het inschrijvingsformulier ontvang je een automatische bevestiging.
    Binnen de 2 werkdagen stuurt Tania jou een mailtje met de factuur en alle praktische gegevens voor de workshop.

    [/vc_column_text][vcex_spacing][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]