skip to Main Content

Omgaan met lastige klanten

Dat de klant van vandaag veel mondiger geworden is tegenover pakweg 10 jaar geleden hebben we allemaal al mogen ondervinden. Met alle gevolgen vandien. Denk maar aan no-shows, vaak afspraken verplaatsen en sneller alles in vraag stellen wat je doet kan je als ondernemer best onzeker maken. En het is net die onzekerheid die het moeilijk maakt voor jou om nee te zeggen en je eigen grenzen aan te geven.

Op een assertieve manier, duidelijk je grenzen aangeven zorgt ervoor dat je klanten je sneller zullen respecteren.

In de workshop omgaan met lastige klanten leer je:

  • Hoe je op een assertieve manier kan communiceren in lastige situaties
  • Hoe je kan omgaan met no shows
  • Hoe je op een goede manier omgaat met klachten

Hoe je om kan gaan met bezwaren van klanten tijdens een verkoopsgesprek

Breng voor deze workshop een aantal voorbeelden uit de praktijk mee waarbij jij zelf het gevoel had dat je geen “weerwoord” kon bieden.

Data en locaties

Maandag 3 februari 
9u30 – 13u
BC Waasland
Industriepark West 75
Sint-Niklaas
€95

Maandag 6 april 
9u30 – 13u
BC ZiPPERZ
Olympiaweg 4
Rotterdam
VOLZET

Maandag 14 september
9u30 – 13u
4Wings
Nijverheidsstraat 13
Westerlo
€95

Schrijf je in!

Datum

Naam

Bedrijfsnaam

Straat en nummer

Postcode en plaats

Btw nummer

Telefoonnummer

Emailadres

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden.

 Verzeker jezelf tijdig van een plaats in deze workshop.

Na het invullen van het inschrijvingsformulier ontvang je een automatische bevestiging.
Binnen de 2 werkdagen stuurt Tania jou een mailtje met de factuur en alle praktische gegevens voor de workshop.

Back To Top