Bij een nieuw jaar horen traditioneel ook goede voornemens. Daarom bespreek ik in deze video 3 goede voornemens die je absoluut moet maken om je zaak te laten groeien in 2017
Haha… Je slaat de spijker precies op de kop..!!! Prijzen en altijd op fb kijken hoe een ander het doet.. pff daar word ik zo onzeker van..!!!
Alleen doelen stellen vind ik lastig… Ga mij daar eens in verdiepen..!
Dankjewel voor al je inspirerende nieuwsbrieven..Ik word er telkens gemotiveerd van! Ik zie weer uit naar je volgende nieuwsbrief/ filmpje..
Hartelijke groet van Mariëtte van Wijngaarden
Hallo Vicky ,
Wij hebben de prijzen in ons salon een tijdje geleden aangepast en hebben daardoor toch wat klanten die laten afweten , wat mij wat onzeker maakt !
Maar na uw goede voornemens te hebben gezien kreeg ik toch een boost !
Alvast bedankt en tot de volgende video
Hallo Jeanine,
Dankjewel,voor je berichtje!
Bij een prijsverhoging zal je altijd wel een aantal klanten verliezen, dat zijn meestal die mensen die toch al met een voet buiten stonden en een prijsverhoging als excuus gebruiken.
Niet mee inzitten dus! Door je nieuwe prijzen zal het voor jou ook leuker werken zijn!
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.OkMeer lezen
4 reacties
Haha… Je slaat de spijker precies op de kop..!!! Prijzen en altijd op fb kijken hoe een ander het doet.. pff daar word ik zo onzeker van..!!!
Alleen doelen stellen vind ik lastig… Ga mij daar eens in verdiepen..!
Dankjewel voor al je inspirerende nieuwsbrieven..Ik word er telkens gemotiveerd van! Ik zie weer uit naar je volgende nieuwsbrief/ filmpje..
Hartelijke groet van Mariëtte van Wijngaarden
Hallo Mariëtte,
Dankjewel voor je enthousiaste reactie!
Ik ben blij dat je een boost krijgt van m’n nieuwsbrieven en filmpjes.
Heel veel succes in 2017!
Vicky
Hallo Vicky ,
Wij hebben de prijzen in ons salon een tijdje geleden aangepast en hebben daardoor toch wat klanten die laten afweten , wat mij wat onzeker maakt !
Maar na uw goede voornemens te hebben gezien kreeg ik toch een boost !
Alvast bedankt en tot de volgende video
Hallo Jeanine,
Dankjewel,voor je berichtje!
Bij een prijsverhoging zal je altijd wel een aantal klanten verliezen, dat zijn meestal die mensen die toch al met een voet buiten stonden en een prijsverhoging als excuus gebruiken.
Niet mee inzitten dus! Door je nieuwe prijzen zal het voor jou ook leuker werken zijn!
Groetjes,
Vicky