Ik merk de laatste weken dat er bij veel saloneigenaren meer onzekerheid is. Dit heeft vooral te maken met klanten die afbellen (uit angst of omdat ze ziek zijn) en mensen die hun afspraken wat uitstellen uit financiële bezorgdheid. Niet leuk natuurlijk, je hebt namelijk ook een business draaiende te houden. In deze video geef ik dan ook enkele ideetjes mee om klanten te motiveren om toch een afspraak bij je te maken of producten aan te kopen.
2 reacties
Goede morgen,
Ik kijk er steeds weer naar uit om een mailtje van je te ontvangen. Super bedankt
Een vraagje Rachel werkt bij mij 1 dag in de week. ZE staat sinds kort ingeschreven bij de kvk
Ik wilde haar met Kerst jouw agenda geven ik heb vernomen dat daar ook erg veel tips in staan
Ik ken je agenda niet vandaar dit mailtje ze is nu haar eigen pedicure praktijk gestart.
OF zou ze meer hebben aan je boek?
Met zonnige groet
Maria de Kuijper
Hallo Maria,
Hé wat fijn dat je haar zo een fijn Kerstcadeau wil schenken!
Mocht je haar meer tips willen geven dan zou ik voor het boek gaan. Dat is zeker voor starters zeer interessant.
De Businessplanner is eerder een ‘werkitem’ om een heel jaar met focus aan je bedrijf te werken, dit vooral op vlak van marketing.
Groetjes,
Vicky