fbpx

Doe mee aan de Facebook-challenge!

In de maand mei daag ik jullie uit! Ik merk namelijk dat er heel veel beauty-en lifestylebedrijven een fanpagina hebben op Facebook (goed zo!) maar dat er meestal heel weinig of zelfs niets mee gedaan wordt. Wat een gemiste kans!

Daarom introduceer ik de 31 dagen Facebook-challenge.

Het komt er op neer dat je 31 dagen lang, elke dag minstens 1 bericht plaatst op jouw Facebookpagina. En ik geef toe, ook voor mij wordt dat een uitdaging.

Elke dag een bericht op Facebook plaatsen heeft 3 grote voordelen:

  1. Een boost voor jouw Facebookpagina. Een actieve pagina heeft meer trouwe fans.
  2. Een boost voor jouw creativiteit. Elke dag iets verzinnen is niet niks!
  3. Een boost voor jouw omzet. Dat willen we allemaal, toch?

 

Tijdens de 31 dagen Facebook-challenge sta je er natuurlijk niet alleen voor.

Eerst en vooral doe ik met jou mee, volg mijn Facebookpagina voor tips en trics.

Download ook de gratis Facebook maandplanner zodat je een duidelijk overzicht krijgt van wat je allemaal op jouw pagina kan plaatsen.

Geniet van korting op de Facebook-Kit met daarin onder andere 25 content-ideeën, maand- en weekplanners en een video waarin ik meer informatie geef over het inplannen van berichten en de statistieken van jouw pagina. tot en met 31 mei voor €4,95 i.p.v. €9,95.

 

Ik geef je al enkele ideeën voor posts:

*10 Mei is het Moederdag, wens alle moeders een fijne dag toe én vergeet niet om een cadeautip te geven enkele dagen op voorhand.

*Zet een product in de kijker, geef er wat meer uitleg bij en neem er een mooie foto van.

*Tip voor jouw fans: De zomer komt er aan, er zijn allicht enkele tips die jij kan geven aan jouw klanten.

 

Ik wens jou heel veel succes met deze uitdaging!

Vergeet de gratis planner niet te downloaden en laat me zeker iets weten als je mee doet.

 

Succes,

Vicky

 

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.