
Hoe geur productverkoop beïnvloedt
In je salon gaat het niet alleen om de behandelingen die je aanbiedt, maar ook om hoe klanten zich voelen wanneer ze bij jou zijn.
Tips
In je salon gaat het niet alleen om de behandelingen die je aanbiedt, maar ook om hoe klanten zich voelen wanneer ze bij jou zijn.
Je agenda zit vol. Klanten weten je goed te vinden, je stoel is zelden leeg. En toch voel je: ik wil méér. Niet per se
Het is misschien niet het leukste onderwerp om over te praten, maar het is wél belangrijk: geldstress. Als ondernemer komt er veel op je af.
Wanneer je social media inzet voor jouw salon, dan is het de bedoeling dat je de balans zoekt tussen posts die je kanaal helpen groeien
Je social media staat vol met berichten, je klanten zijn tevreden, maar je wilt graag meer nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten sneller laten terugkomen
Een nieuw jaar betekent een frisse start, en dat geldt zeker ook voor je financiën. En omdat we dan toch altijd goede voornemens maken, wil
De maand december is aangebroken, voor veel salons een drukke maand. En wat klassiek is bij drukke maanden is dat je zó gefocust bent op
Een van mijn favoriete discussies tijdens workshops gaat over de prijs. Altijd animo verzekerd! Want ja, doet prijs er toe bij de aankoop van producten?
Elke salon of winkel heeft producten waarvan het lijkt alsof ze vanzelf verkopen, de zogenaamde bestsellers. En helaas zijn er ook items die maar op
Ik krijg bij kostprijsberekeningen vaak de vraag: “Wanneer is het beste moment om mijn prijzen te verhogen?” Dit is een belangrijke vraag, want het moment
© Vicky Vermeiren 2023