3 Tips voor meer Facebook likes
Alhoewel het aantal likes op je pagina niet het belangrijkste getal is van je facebookpagina, voor (potentiële) klanten is het een eerste impressie van de
3 Ideeën om online afspraken te promoten
Het is al dikwijls genoeg bewezen dat online afspraken aanbieden aan je klanten vele voordelen heeft. Het zorgt niet enkel voor nieuwe klanten en klanten
Korting geven? Probeer dit eens…
Een van de vragen die ik het meest hoor is: “Moet ik korting geven?”. Mijn antwoord: “Soms”. Ik vind korting geven niet goed maar soms
Heeft je salon last van de puberteit?
Wanneer je salon groeit en je merkt dat er langere wachttijden zijn voor klanten of je krijgt de kans om een werknemer aan te werven,
Heb jij verkeerde geldovertuigingen?
Geld, het lijkt zo een zwaar onderwerp. Maar als ondernemer krijg je er dagelijks mee te maken. En uiteindelijk neem je als ondernemer ook een
Motivatievideo: Wat ik leerde van het schrijven van een boek
Tijdens het schrijven van mijn boek Succesvol Salon heb ik een aantal dingen geleerd over motivatie. In deze video wil ik je een echte motivatieboost
Hoe kan je Facebook-live inzetten voor jouw salon?
Een paar maand geleden kwam Facebook met zijn nieuwe feature: Facebook-live. Je kan daarmee letterlijk live videobeelden streamen naar jouw vrienden en fans. Ik heb
Omgaan met piekeren
Iedereen heeft al eens last van piekergedrag (jawel ik ook). Soms zelfs zo erg dat je er niet meer van kan slapen, je keuzes in
De 3 vragen die jouw home pagina moet beantwoorden
Dit artikel verscheen ook op kappersblog.nl De homepage van jouw website is meestal het allereerste wat jouw bezoekers te zien krijgen. Daar krijgen ze een
Waarom je nieuwe klanten aan je salon moet binden
Heb jij er al eens bij stilgestaan wat het je eigenlijk zou kunnen opleveren als al jouw nieuwe klanten ook een vervolgafspraak zouden maken en
Maak jij een van deze 3 fouten op Instagram?
Hoewel het krijgen van volgers op Instagram geen exacte wetenschap is, zijn er wel een aantal dingen die je kan toepassen om je Instagram-profiel aantrekkelijker
Omgaan met angst en twijfels
Iedereen voelt wel eens angst of twijfels over zichzelf of over het bedrijf. Maar als je dat toelaat dan zou dat je groei sterk kunnen
Niet consequent zijn kost je geld!
Tony Robbins zei het al “It’s not what we do once in a while that shapes our lives. It’s what we do consistently.” Maar vaak
Wat je klant écht wil kopen
Denk jij dat je klant bij jou behandelingen en producten koopt voor die items zelf? Dan heb je het grondig mis. In deze korte video
Je salon op “Google mijn bedrijf”
Google Mijn Bedrijf is een gratis dienst van Google waarbij je gegevens getoond worden op de resultatenpagina’s, Google Maps en Google+ zodat klanten je altijd
Hoe bepaal je de juiste prijs voor behandelingen?
Natuurlijk baseer je je voor het bepalen van een vraagprijs op een kostprijsberekening. Maar er zijn veel behandelingen waarbij je veel meer kan vragen dan
Slechte review gekregen? Zo ga je er mee om
In dit artikel vertelde ik al hoe belangrijk reviews zijn voor jouw zaak. Het is een online vorm van mond-tot-mond reclame en worden vaak gelezen
Wat is een hashtag?
De hashtag is niet meer weg te denken van sociale media. Je zal dat hekje met een woord of zin erachter vast al zijn tegengekomen.