![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2015/02/love-is-all-you-need-300x111.jpg)
Het is nog niet te laat om Cupido naar jouw salon te halen
Valentijn is zo een van die “feestdagen” waarop heel veel last minute cadeaus worden gekocht. Het is dus zeker nog niet te laat om jouw
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2015/02/laptop-300x199-300x199.jpg)
3 Veelgemaakte fouten bij e-mailmarketing
E-mailcampagnes zijn een fantastische manier om jouw klanten meer te vertellen over nieuwe producten, behandelingen of evenementen. Daarom bespreek ik met jullie 3 veelgemaakte fouten
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2015/01/Instagram-Logo-004-300x94.png)
Succesvol op Instagram met jouw salon
Als je nog niet beschikt over een Instagram-account maak er dan zo snel mogelijk een aan. Instagram is namelijk op korte tijd een heel populair platform
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/12/Depositphotos_26991773_s-300x212.jpg)
Het beste hulpmiddel om jouw doelen te bereiken.
Wie zijn doelen sneller wil bereiken moet die doelen visualiseren. Ons brein werkt namelijk met beelden in plaats van met woorden. Als ik begin te
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/12/kerst-scaled-1-300x154.jpg)
Haal deze kerst het meeste uit jouw salon!
December is ongetwijfeld de drukste maand in jouw salon. Klanten, klanten, klanten en geen tijd voor marketing. Toch zijn de feestdagen een ideale periode
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/10/Depositphotos_40812771_xs-2-300x161.jpg)
Wat willen jouw klanten?
Fantastische producten en een goede klantenservice, dat bieden we allemaal aan en dat is waarom klanten naar het salon komen toch? Denk nog maar eens na
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/10/Depositphotos_13545678_xs-2-300x200.jpg)
5 Redenen waarom email nog steeds in jouw marketingplan past
Email, we krijgen er dagelijks een heleboel van binnen. Sommige mails zijn regelrechte spam wat de reputatie van een email de laatste tijd in het
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/10/Depositphotos_18520141_s-2-300x201.jpg)
Vooroordelen kosten geld
Klanten worden bij binnenkomst automatisch beoordeeld op hun voorkomen. Daar kan je niets aan doen, dat zit al in onze genen sinds de oertijd. We
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/08/Depositphotos_35352549_xs1-2-300x151.jpg)
Laat klanten sneller terugkomen naar jouw salon.
Door een drukke agenda en elke euro die twee keer omgedraaid alvorens uitgegeven wordt, rekken klanten steeds meer tijd tussen 2 afspraken. Een van de
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/08/facebook_logo-2-300x169.jpg)
10 Do’s en Don’ts op Facebook
Het is algemeen geweten, een Facebookpagina helpt je om jouw zaak bekender te maken bij jouw (potentiële) klanten. Maar gewoon een pagina online zetten is
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/07/productverkoop-2-300x200.jpg)
3 Ideeën voor meer productverkoop
Dit artikel verscheen eerder op Beautybizz.be De productverkoop in jouw salon kan je al op een makkelijke manier verhogen door eens met een kritische blik
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/07/Depositphotos_18098859_xs-2-300x177.jpg)
Wat zijn jouw doelstellingen?
Elke succesvolle ondernemer heeft duidelijke doelen nodig, eenvoudigweg “meer producten verkopen” volstaat niet. Wanneer je geen duidelijke doelen stelt blijft een succesvolle onderneming slechts een
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/06/Depositphotos_4842902_xs-2-300x200.jpg)
Beter communiceren met jouw klanten
Jouw producten en diensten goed kunnen omschrijven is een ding, ook de manier waarop we die boodschap overbrengen is van cruciaal belang om een blijvende
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/05/selfie-2-300x173.jpg)
Een “Selfie-Boost” voor jouw zaak
De Selfie, in 2013 door Van Dale verkozen tot het woord van het jaar. Ze beschrijven het als volgt: “Fotografisch zelfportret, vaak gemaakt met de
Heb jij al een website met responsive design?
In de laatste 12 maanden is de mobiel vriendelijke website( responsive) uitgegroeid tot een essentiële marketing tool voor salons en kleine bedrijven. In 2013 brachten
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/04/moederdag-2-300x215.jpg)
Vier jij Moederdag in jouw zaak?
Iedere tweede zondag in mei is het tijd om één van de belangrijkste personen in ons leven eens flink in het zonnetje te zetten. Met
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/04/bedrijfsblindheid-2-300x300.jpg)
Ben jij nog verliefd op jouw zaak?
Ik vergelijk ondernemen graag met een liefdesrelatie. Liefde is een werkwoord en ondernemen is dat ook. Wanneer je in een relatie niet meer elke dag
![](https://usercontent.one/wp/vickyvermeiren.be/wp-content/uploads/2014/03/etalage-2-300x196.jpg)
Meer verkopen met een doordachte winkelinrichting
Een goede winkelinrichting is belangrijk voor iedere beauty- en lifestyle-ondernemer. Het kan ervoor zorgen dat mensen eerder jou zaak binnenstappen en meer kopen. Een goede