skip to Main Content
Verbeter Je Intakegesprek

Verbeter je intakegesprek

Wist je dat 97% van de saloneigenaren zeggen dat ze een intakegesprek doen voor de start van elke behandeling? En wist je dat slechts 7% van de klanten zeggen dat ze een intakegesprek gehad hebben? Dat is een gigantisch verschil!
Bij elke klant opnieuw een intakegesprek doen voor de behandeling heeft een aantal voordelen: Je klant voelt zich meer gewaardeerd. Er is een grotere kans dat hij of zij direct een volgende afspraak maakt. Je klant begrijpt meer wat jouw werkmethode is waardoor ze jou beter naar waarde schat en je minder klachten krijgt achteraf. En de kans op productverkoop is natuurlijk groter.

Tijd dat aan de beleving van een intakegesprek gewerkt wordt!

Vicky Vermeiren

Hallo,

Ik ben Vicky Vermeiren en ik help beauty- en lifestyleondernemers bij hun marketing, verkoop en algemene bedrijfsvoering.

Ik geef elke week tips op mijn website en organiseer ook regelmatig open workshops.

Maar het beste resultaat verkrijg je natuurlijk via persoonlijke coachingsessies waarbij we echt op jouw maat gaan werken. Op die manier ligt een succesvolle zaak binnen handbereik.

Een mailtje of telefoontje is genoeg om je te verzekeren van een verhelderend gesprek.

Info@vickyvermeiren.be
0498 42 75 97

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Back To Top