Vollere agenda? Stop dan met deze 3 dingen
Een volle agenda is voor de meeste saloneigenaren een belangrijke doelstelling. Toch merk ik dat dit voor velen niet zo evident is. Maar waarom doen
Tips
Een volle agenda is voor de meeste saloneigenaren een belangrijke doelstelling. Toch merk ik dat dit voor velen niet zo evident is. Maar waarom doen
Wanneer ik vraag waarom klanten naar je salon moeten komen hoor ik het vaakst: “Wij bieden een goede service”. Maar ja, wat is een goede
Als ondernemer moet je mentaal vaak sterk in je schoenen staan. Je maakt veel leuke dingen mee maar soms krijg je ook al eens een
“Ik heb het gevoel dat ik aan het einde van de maand, niks overhoud!”. Ik denk dat dit een van de grootste frustraties is van
Of je nu een toffe actie voor je klanten wil bedenken, posts op je social media-kanalen wil inplannen of op zoek gaat naar een nieuw
In deze inspiratievideo deel ik 5 marketingideetjes die je kan gebruiken bij het schrijven van je marketingplan voor jouw salon. Meer info over de
Zowel in België als Nederland is de maand maart weer dé maand van de voorjaarsbeurzen. Merken en hun distributeurs slaan je met de laatste nieuwigheden
De beauty- en lifestyle sector is een sector waar héél veel concurrentie is. Dat is op zich niet erg, ik geloof dat iedereen een plaats
Mijn vriend zegt me altijd: “Hoe minder je verwacht, hoe minder teleurgesteld of hoe blijer je achteraf zal zijn.” Niet direct mijn levensmotto maar het
Wanneer je producten of diensten wil verkopen aan je klant, dan ga je je gesprek altijd in dezelfde volgorde voeren. Als je weet uit welke
© Vicky Vermeiren 2023