
Hoe schrijf je een financieel plan? Stap 2
Vorige week kon je in mijn blog ‘Hoe schrijf je een financieel plan? Stap 1‘ al lezen hoe je je dagelijkse werking beschrijft in zo’n
Tips
Vorige week kon je in mijn blog ‘Hoe schrijf je een financieel plan? Stap 1‘ al lezen hoe je je dagelijkse werking beschrijft in zo’n
Er zijn meerdere redenen waarom je een financieel plan zou schrijven. Bij de start van je zaak, bij de aanvraag van een lening of simpelweg
Mijn Upsell en cross-sel challenge is een goede week ver. Misschien heb je wel al een leuke extra omzet binnen. Maar ookal doe je nog
Meer omzet behalen kan grofweg op 2 manieren: * Ofwel trek je meer nieuwe klanten aan tot je agenda nokvol staat. * Of je haalt
Als eigenaar van een kapsalon of schoonheidsinstituut weet je dat een sterke aanwezigheid op social media van essentieel belang is. Maar soms kan het lastig
Regelmatig krijg ik de vraag wanneer het slim is om te investeren in bijvoorbeeld een nieuw toestel, interieur of productlijn. Vaak heeft een investering uit
Een onvergetelijke salonervaring is de dag van vandaag cruciaal om klanten aan te trekken en te behouden. En onder die ‘beleving’ kan natuurlijk alles vallen.
Financiën, dat ene onderwerp waar maar weinig ondernemers echt warm voor lopen. Ik moet toegeven, het doorspitten van facturen elk kwartaal is niet bepaald mijn
De beautysector is een van de sectoren met de meeste innovatie. Dagelijks komen er nieuwe producten, behandelingen en inzichten bij. Dat betekent ook dat je
November was een uitdagende maand voor veel kappers en schoonheidssalons. Minder afspraken, last-minute annuleringen en agenda-veranderingen hebben hun tol geëist op de omzet. Maar laten
© Vicky Vermeiren 2023