skip to Main Content

Vooroordelen kosten geld

Klanten worden bij binnenkomst automatisch beoordeeld op hun voorkomen. Daar kan je niets aan doen, dat zit al in onze genen sinds de oertijd. We plaatsen mensen automatisch is vakjes zoals: Vriendelijk, gevaarlijk etc..  Zo een oordeel komt heel snel…

Lees meer

10 Do’s en Don’ts op Facebook

Het is algemeen geweten, een Facebookpagina helpt je om jouw zaak bekender te maken bij jouw (potentiële) klanten. Maar gewoon een pagina online zetten is niet genoeg om die mensen ook op een goede manier te bereiken. Daarom deel ik…

Lees meer

3 Ideeën voor meer productverkoop

Dit artikel verscheen eerder op Beautybizz.be De productverkoop in jouw salon kan je al op een makkelijke manier verhogen door eens met een kritische blik naar jouw zaak te kijken. Let vooral op deze 3 dingen: Stimuleer impulsaankopen Deze tip…

Lees meer

Wat zijn jouw doelstellingen?

Elke succesvolle ondernemer heeft duidelijke doelen nodig, eenvoudigweg “meer producten verkopen” volstaat niet. Wanneer je geen duidelijke doelen stelt blijft een succesvolle onderneming slechts een droom. Het is niet moeilijk om doelen te stellen, bekijk waar je op dit moment…

Lees meer

5 Aankooptips voor jouw beautyzaak

De verkoop van producten in een salon heeft een belangrijke waarde in de uiteindelijke omzet. De klantentevredenheid stijgt ook naarmate jouw aanbod past bij de noden van jouw klanten.Hierdoor is het belangrijk dat je niet zomaar wat  producten inkoopt. Goed…

Lees meer

Beter communiceren met jouw klanten

Jouw producten en diensten goed kunnen omschrijven is een ding, ook de manier waarop we die boodschap overbrengen is van cruciaal belang om een blijvende indruk te kunnen maken en te verkopen. Ik geef je 5 tips om te communiceren…

Lees meer

Een “Selfie-Boost” voor jouw zaak

De Selfie, in 2013 door Van Dale verkozen tot het woord van het jaar. Ze beschrijven het als volgt: “Fotografisch zelfportret, vaak gemaakt met de camera op armlengte en gepubliceerd op een sociaalnetwerksite.”. De Selfie is ondertussen uitgegroeid tot zo…

Lees meer
Back To Top